Ma volt a 4. nap, hogy egyfolytában fáj a gyomrom.  Őszintén szólva, nem tudom, hogy ez  természetes-e, de mivel egész nap jobban éreztem magam kétrét görnyedve, este végül elmentem a körzeti orvoshoz.
(Az "előéletemről" tudni kell, hogy volt már problémám vele, de akkor ellinkeskedtem a tükrözést - érdsd: egyszerűen nem volt bátorságom oda elmenni.)
Az orvosom megnyomkodta és azt mondta, nem hiszi, hogy ennek így kell lennie, nem kéne ennyire fájnia. Menjünk el a gasztroenterológiai rendelésre. Próbáljunk sürgősen bejutni, hátha tényleg valami komolyabb gond van. (Nagyon rendes körzeti orvosom van.)

Közben kaptam egy pár jó tanácsot: igyak sok hideget és kis kortyokban, ne egyek annyit, többet egyek...
Őszintén szólva, tudom, hogy jót akarnak, de most épp semmi sem jó ennek a kis kényesnek.
Ja, és nem hinném, hogy a "kicsi bántja a nagyot", a gyomrom lükéskedik, a baba meg nagyon kis rendes! :)


Ja, és ma délelőtt volt az első vérvétel, vizelet. Remélem, nem kell túl sok belőle, kis nyúl vagyok néha. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocakosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr132295465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása