Ha fáj a gyomrod,hánysz és terhes vagy, akkor... Elnézést, akarom mondani várandós vagy, áltott állapotban a szíved alatt a magzatoddal, akkor:

- reggel éhgyomorra egyél kekszet (kipróbáltam, kihánytam)
- de fel se kelj az ágyból, kb. 20 perccel a tényleges felkelés előtt nyammogd el a kekszeket (kipróbáltam, 20 percet "visszaaludtam", felkeltem, még pisilés előtt kihánytam)
- igyál gyakran (kipróbáltam és a sok víztől már úgy érzem, béka vagyok, emellett üres időmben vagy vizet vagy gyomorsavat hányok, ennek ellenére iszom)
- egyszerre csak keveset egyél (kipróbáltam, nem is tudok sokat és azt is kihánytam)
- de olyat egyél, amit szeretsz (mindent szeretek a pacal, a gyümölcsleves és a tejnek a fölén kívül, de semmi sem marad belül)
- de próbálj meg enni (próbálok, már majd' éhen halok, de kihányom)
- egyél hideget, lassan, falatonként, főleg fagyit (próbáltam, de kihánytam)
- egyél édességet (nem eszek, mert hatására a gyomromtól a torkomig minden egyszerre fáj és semmi sem jó rá)

Tud még valaki valami okosat?!


Kép a pocaklakónak a pocakosnaplóba:

A bejegyzés trackback címe:

https://pocakosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr982350807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása