várandós 2010.06.15. 10:02

A hányás oka

Felfedeztem a spanyol viaszt! Ezért -bár nem érzem jól magam- várandósként írom a posztot, annyira örülök! Rájöttem valamire!
Sokan mesélik, hogy terhességük alatt a hormonok miatt olyan dolgokat is megkívánnak, amit addig nem és fordítva. Részemről semmi kívánósságot nem tapasztalok magamon, konkrétan még a rozsdás vasszöget is megenném, amíg meg nem látom, meg nem érzem az illatát, aztán elfog a hányinger. :(

De! Egy biztos: a mentol, amit annyira szeretek egyértelműen a hánytató-émelyítő kategóriába esik nálam. Minden jel erre mutat!

Történt ugyanis, hogy Anya a teraszon nyirbálta vissza a benövő borostyánokat és borsmentákat. Erre olyan rosszullét kapott el, hogy gyorsan elrohantam hányni. Más alkalommal a férjem rágózott és adott puszit és ki kellett magam szabadítanom magam az öleléséből és szintén a WC felé vettem az irányt. Végül, átgondolva a dolgot, minden fogmosás hányással végződik nálam.
Szóval a mentol (az egyik) ludas!
Üröm az örömben, hogy a maalox is mentolos, tehát eddig direkte treníroztam a gyomrom a hányásra, mert ugye evés előtt és után kell bevenni egy-egy kanállal. Kvázi elősegítettem a hányást.

   

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocakosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr42350845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása