Voltam a gyógyszertárban, ahol almagél nem volt. Szerintük az már évek óta megszűnt, mert nem volt jó. Mindegy, vettem maaloxot és bíztam. Próba-cseresznye! :)
...
Nem vagyok finnyás, de valahogy nem érzem túl jónak. Sajnos nem sokáig maradt bent (a reggelivel és az ebéddel egyetemben). De azért nem adom fel.
Ez az egész szitu azért rossz -ha még nem mondtam volna- mert nekem fájni szokott a gyomrom, ha ideges vagyok. Ugyanez fordítva is igaz: ha fáj a gyomrom, rögtön idegesnek érzem magam. Szóval most egyszerre érzem magam picit "terhes"-nek és idegesnek. Pedig nincs okom aggódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocakosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr302350608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása