Ma voltam megcsináltatni az EKG-t. Ott egy tündéri kis nő fogadott, elmesélte, hogy náluk a lányának már csak pár hét van vissza. Nyugtatott is, hogy ez a gyomor dolog majd elmúlik, mert ritka az, aki végig rosszul van. Szóval nagyon kis kedves volt. Szerinte próbáljak enni, mert az felszívja a savat.

Miután eljöttem merült fel bennem a kérdés: de ki fogja kiértékelni ezeket a leleteket? A védőnő? Mert tőle kell kiskönyvet kérnem. Vagy a körzetitől? De akkor kihez menjek előbb? Vagy a kiskönyvvel és a leletekkel el kell mennem a nőgyógyászhoz és ő értékel majd? Vagy senki semmit nem néz, ezek csak rutinvizsgálatok?
Kiváncsi vagyok, mi lenne, ha valamelyik leletem nem túl jó... azt mondanák, vetessük el?! Vagy kórházba fektetnek 9 hónapra?
 

 Jó lenne tudni a választ ezekre a kérdésekre, már csak az idő tényező miatt is. Ide-oda rohangászni, egy csomót várni és még a melóhely is. Ez a sok felesleges időkiesés, ami zavar.

Az a szerencse, hogy holnap rendelési idő előtt (6:30-ra) megyünk a gasztroenterológiára, utána normálisan indul a nap. A másik szerencse, hogy ma a kis kolléganőm ma küldött egy nagyon jó linket: Adele Enersen képeit/blogját. Úgy döntöttem, hogy az ő képeivel (is) fogom színesíteni a blogot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nem vagyok túl jól, hogy mégis "várandós" a mai poszt, az a kis EKG-s nő kedvességének és az aranyos kis képeknek köszönhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocakosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr222295560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása