Bent persze mindenki örült. Úgy tűnik, mindenki őszintén drukkolt.
Azok, akik korábban meg voltak győződve arról, hogy "nekünk rögtön összejön" bölcsen és büszkén bólogattak, hogy "bárcsak a lottó 5-ös is így". Az egyik kolléganőm (aki a legjobban várta és már két hete azzal nyaggat, hogy tuti kisbabát várok) a Boldogságtól ragyogott és a lelkemre kötötte, hogy vegyek vitamint. (Ezzel egyébként Anya és a Szerelmem is "nyaggat"), a másik elmondta, hogy 3 hónapig "no sex és vegyek lactacid femina-t, mert az jó".

Miután a főnöknéninek is bejelentettem és kaptam két nagy puszit, leültem a gépem elé és megírtam a tényt, másolatban csatolva a tegnap kapott ambuláns lapot. Beiktattam, főnöknéni aláírta és küldük is a munkaügyre.

Hazafelé természetesen vettem vitamint (lactacid femina-t nem, mert nincs rá szükségem, hála Istennek). Az orvos tegnap a femibion-t mondta, de én elfelejtettem, így gravidát vettem.

A neten találtam egy összehasonlító táblázatot a vitaminokról és kiegészítésként bemásolom azt is, miből mennyi van a femibionban. Szerintem ez sem rossz.

Femibion

Folsav 400 mikrogram
L-metilfolat 416mikrogram 
(400 mikrogram  folsavnak felel meg)
B1-Vitamin 1,2 mg 86 %
B2-Vitamin 1,6 mg 100 %
B6-Vitamin 1,9 mg 95 %
B12-Vitamin 3,5 g 350 %
Biotin 60 mg 40 %
Niacin (NE) 15 mg 83 %
Pantoténsav 6 mg 100 %
E-Vitamin  13 mg 130 %
C-Vitamin 110 mg 183 %
Jód 150 mikrogram 100 %
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocakosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr112249757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása